Jun 19, 2015

-2015

"Never show off your happiness,
in front of a sad person."
-Imam Hussain (AS)

June 2015. semester kedua. sekolah. sekolah. sekolah.

stress ppt. stress homework banyak. stress cikgu ajar tak faham.
tapi tulah yang dah lalui 6 bulan dalam 2015 ni.

dari aku rasa aku tak boleh teruskan form 1 yg mcm harem ni, sampai dah boleh. bukan lah boleh tapi oklah daripada tak. 

banyak cabaran dah lalui, dari jumpa yang dari pahang, kedah, kelantan, perak or etc.
dari situlah aku belajar kenal orang yang betul-betul kau boleh buat dia jadi kawan. 

Hari ni hari kedua ramadhan, hari ni jugak hari stress sedunia sebab kertas periksa dapat hahahahaha
  
cepat sangat 2015 ni berlalu, tengok tak sampai dah berapa bulan nak 2016, lepasstu 2017 and so on.

tapi aku still tak tau masa depan aku ni cerah ke gelap ke samar2 ke or mmg tak smpt nak sampai tahap tu............ mana kita tau. ini kehidupan. kita lalui, kita rancang, Dia yang tentukan.
huh, skemanya ayat.

A million thanks to my acah2 bae. Nada, Lisrania, Illy, Aishah, Fana, Sarah, Mieza etc.

Sebab dh bnyk jugak lah membantu, tlg since aku duduk Mahiss.


So, jalanilah hidup korang tu baik-baik. Mungkin esok kita tak ada, dah sampai waktunya. Tapi, apa-apa pun jangan lalai dari apa yang Allah suruh. Insyaallah, apa yang kita usaha, kita ikut perintahNya, kita sendiri yang dapat manfaat dunia, akhirat. 

Salam Ramadhan 

No comments:

Post a Comment